sobota, 13 października 2012

SALT -School of Advanced Leadership Training ( Szkoła Przywództwa Wyższego Szczebla )



Od dwóch tygodni w każdy Piątek mam wielki zaszczyt i przyjemność studiowania w szkole
SALT -School of Advanced Leadership Training.

Dlaczego SALT ( Sól )?

Jezus powiedział:
„Wy jesteście solą ziemi” Mt 5,13.
  
Sól, która jest źle używana jest bezużyteczna. Sól kiedyś jak i dzisiaj miała i ma bardzo dużo właściwości. Jest w naszym ciele, dodajemy ją do jedzenia lub używamy jej w konserwacji. Jezus wzywa nas do bycia użytecznym, mającym wpływ na otaczający nas świat. W starym testamencie sól była ofiarowywana Bogu.

W Liście do Rzymian napisane jest:
 "Wzywam was tedy, bracia, przez miłosierdzie Boże, abyście składali ciała swoje jako ofiarę żywą, świętą, miłą Bogu, bo taka winna być duchowa służba wasza". Rzym 12, 1-2

Zajęcia odbywają się w budynku w którym spotyka się nasz Polski kościół. Pastor Sean, który jest na powyższym filmie jest mi bardzo bliską osobą i jest jednym z pomysłodawców tej szkoły.
Sean pomaga mi też i naszemu budującemu się polskiemu kościołowi wzrastać.

Poznałem niesamowitych liderów, pastorów, wykładowców z kościołów AGI - Assambles of God Ireland.

http://www.agireland.org/

Uczymy się jak lepiej służyć w lokalnych kościołach. Jak dobrze prowadzić kościół, współpracować z innymi liderami służb. Mamy też zajęcia z uwielbienia i dużo, dużo innych ciekawych rzeczy.

Niesamowite jest to, że ta szkoła jest odpowiedzią na moją modlitwę do Boga o mądrość w prowadzeniu kościoła. Uczę się wielu przydatnych rzeczy od ludzi, pastorów którzy mają duże doświadczenie i chcą szczerze tym doświadczeniem się dzielić:)

2,5 roku temu dostałem SUPER książkę od pewnego pastora z Polski, który zachęcił mnie abym ją studiował. Ta książka to: "Kościół w Nowym Testamencie" - Kevin J.Conner.

Okazuję się, że pierwszego dnia, kiedy przyszedłem na zajęcia dostałem ją drugi raz w prezencie po angielsku od pastora, który przez cały rok będzie prowadził zajęcia właśnie z tego podręcznika:)


Czy Bóg nie jest dobry i nie troszczy się o nas kiedy chcemy mu służyć z całego serca!?

Rafi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz